Media Blaster Cloud

B

מה זה Media Blaster?

את הפעילות על שירות ה Media Blaster – המבוסס על טכנולוגיה מהפכנית בתחומה – החלו פורת ואביגדור עוד ב 2011. שם המוצר המקורי היה Facebook Blaster באמצעות המוצר הושקו מגוון שירותים, אשר אפשרו שיווק יעיל יותר בכל המדיות החברתיות העיקריות: Facebook, YouTube, Twitter ואפילו Myspace.

לצד השגשוג, עלה חשש ריאלי שהמערכות, שתוכננו במקור על-מנת לשכלל את אופי הפרסום ברשתות החברתיות, יהפכו בידי המפרסמים לכלי שנוגד את האג'נדה העסקית-הומאנית של "דיונון". לכן, בסוף 2012 הפרויקט הוקפא, לא לפני שהוצע לשלושה לקוחות ענק בינלאומיים: מותג אופטיקה ועדשות מגע מדרום אמריקה, משווק מוצרים סיני ויצרן מוצרי טיפוח וביוטי מפולין.

אולם החזון והרצון להוציא את ה Media Blaster אל העולם, לא קפאו. שנים של פיתוח המתינו לעיתוי הנכון ולטכנולוגיה הנכונה, על-מנת לזקק את המודל המדויק בו תשתלב המערכת המתוחכמת יחד עם אמצעים אפקטיביים למניעת שימוש לא הולם בה.

אחת מהתובנות החדשות היא שהמערכת חייבת תמיכה של גורם אנושי על-מנת להבטיח כי נשמרים כללי הקהילה של הרשתות החברתיות וחשוב מכך, האג'נדה של דיונון. עם הזמן התגלה כי ההקפדה על מעורבותו של הגורם האנושי, אף מביאה לביצועים טובים יותר של המערכת ולכן מדובר במצב בו יש מנצחים בלבד.

כיום, מערכת ה Media Blaster לא מוצעת למכירה לשימוש חופשי, אלא רק לעסקים קטנים וגדולים המפעילים אתר אינטרנט באמצעות הטכנולוגיה של דיונון או כל ספק אחר ומעוניינים למנף את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ברשתות החברתיות. המערכת פועלת באמצעות מערכות ה API של הרשתות החברתיות, תוך שהיא מתופעלת על ידי עשרות אנשים מסביב לעולם, המכירים את המערכת מקרוב ולעומק. המודל החדש הזה, מבטיח תוצאות יוצאות דופן ומסייע לכל עסק למקסם את פוטנציאל השיווק הדיגיטלי שלו.

  • ניהול לקוחות ברשתות חברתיות
  • שיווק מתקדם ב Facebook/Instagram
  • כלי מיקוד יחודיים, ועוד..
  • מניעת ספאם בקבוצות Facebook
  • Woocommerce אל Facebook Shop
  • סטטיסטיקות מתקדמות לרשתות חברתיות
  • מערכת CRM לרשתות חברתיות
  • ChatBot מתקדם
  • איסוף לידים
%d בלוגרים אהבו את זה: