היתרונות של Pose

תנו ללקוחות סיבה לקנות

העניקו מגוון הטבות כדי לגרום ללקוחות לחזור.

  • ממשו הטבות בקופה בקלות ובצורה אוטומטית. כל המידע אודות זכאות הלקוח למבצעים, מתנות והטבות יופיעו תחת כרטיס הלקוח.

  • יש לך יום הולדת?

    הטבות יום הולדת מסונכרנות אוטומטית לחשבונות הלקוחות, כך שאין צורך לחפש את התאריך כדי לאמת את ההטבה. בראש אזור ההזמנה, ידלק סמל קטן של מתנה אם ללקוח יש הטבת יום הולדת הממתינה למימוש.

  • כרטיס ניקוב דיגיטלי

    השתמשו כרטיסי ניקוב דיגטלים, כך שהלקוחות שלכם יכולים להפטר מכרטיסי הנייר. על כל קבלה יופיע מספר הניקובים שנותרו, וכך הם יידעו מתי מגיע להם ההטבה.

  • פנקו אותם!

    צרו מועדוני לקוחות שונים בעלי הנחות קבועות מראש בלחיצת כפתור ושייכו כל לקוח למועדון המתאים להם. בזמן התשלום, המועדון יעלה אוטומטית בעת צרוף הלקוח להזמנה.

  • היפטרו ממשקל עודף

    לקוחות שונאים להסתובב עם כרטיסי פלסטיק או כרטיסי ניקוב קטנים של מועדוני לקוחות. הם יהיו שמחים לשמוע שכל מה שהם צריכים כדי לממש את ההטבה הוא לומר את שמם. אז קדימה, אמרו להתראות לכרטיסי הנייר.

במערכת הניהול

  • הגדירו הטבות שייגרמו ללקוחות שלכם להרגיש מיוחדים!

  • סיבה למסיבה

    הגדירו בקלות לוח זמנים למימוש הטבת יום הולדת, לפי היום, השבוע או החודש של יום ההולדת. אחרי שהגדרתם את לוח הזמנים, הגדירו את סוג ההטבה לבחירתכם. תנו להם פריט מיוחד, הנחה או הגדירו מתנה אישית משלכם.

  • הפילו אותם מהרגליים

    גרמו להם לחזור לחנות! בחלק של ‘כרטיס ניקוב’ אפשר לבחור 5 או 10 רכישות למימוש הטבה, וכן את התנאים לקבלת ניקוב. ניתן לבחור להעניק את ההטבה ללקוחות עבור כל רכישה, פריט ספציפי, קטגוריה או בצורה ידנית.

  • חברי מועדון

    ניתן להגדיר תוכניות אישיות ולצרף אותן ללקוחות ספציפיים במערכת הניהול או בקופה. הנחות אלו יכולות להיות מסווגות לפי סוגי לקוחות שונים, לדוגמא: הנחת VIP, הנחת מורים או אפילו הנחת שכנים. כך תגדילו את מידת הנאמנות לחנות ותגיעו ללקוחות חדשים.

%d בלוגרים אהבו את זה: